🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ مهرساد عبادی
ذخیره دیتا در یک آبجکت
فروردین کاکاوند حل شده توسط فروردین کاکاوند

سلام و خسته نباشید

چرا به ازای دیتای هر پیج یک آبجکت نمیسازیم و چیزهایی مثل title,price و .. رو attribute‌های اون قرار بدیم.آیا جایی برای ذخیره کردن دیتا از آبجکت استفاده می‌کنن یا به کل کار اشتباهی هست؟و اگه اشتباهه،چرا؟’’’

سلام

این توضیح شما هم پیاده‌سازی اشتباهی نیست. میشه برای هر صفحه یه آبجکت ساخت و دیتا رو ذخیره کرد.

بهترین پاسخ
فروردین کاکاوند ۰۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۲۸