🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ مهلقا اوستا
تفاوت عملگر
نازبو عنایت حل شده توسط نازبو عنایت

با سلام و احترام 

مگر عملکر = برای مقدار دهی نیست ؟

پس یعنی در این درس ما مقدار ایندکس صفر یوزر رو با چنگیز مقدار دهی کردیم .

عملگر تساوی == نیست مگه ؟؟

سلام

اگر در اواخر ویدیو و در خط 25 میگید به نظر یه اشتباه از سمت بنده بوده که یه = کم گذاشتم. در واقع باید == استفاده می‌کردیم,‘,,’

بهترین پاسخ
نازبو عنایت ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷