🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۵ رادمهر محجوب
خطا در اکستنشن code runner
جامعه پی اچ پی ایجاد شده در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

با سلام

این خطا رو برای من میاره چجوری من باید php  رو برای vscode ریجستر کنم

'php' is not recognized as an internal or external command,

operable program or batch file.

سلام

شما باید php رو به path سیستم اضافه کنید

در این مسیر:

My Computer->properties

از منوی سمت چپ برروی گزینه Advanced system setting کلیک کنید

از تب advanced برروی Environment Variables کلیک کنید

در بخش system variables برروی Path کلیک و edit رو بزنید

حالا با کلیک برروی دکمه new مسیر php رو وارد و ذخیره کنید

نیاز هست که vscode رو ری استارت کنید

جاماسب اللهیاری ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۳:۵۸

با تشکر از شما

php  به vscode سینک شد ولی هنوز ارور رو برای من میاره

php' is not recognized as an internal or external command,

operable program or batch file

رادمهر محجوب ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۱۶

نمیدونم چرا این قسمت سینک نمیشه

رادمهر محجوب ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۵۶

به این شکل انجام دادم

رادمهر محجوب ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۵۷

کسی از دوستان می‌دونه تو اوبونتو باید چی‌کار کنم؟

طبق لینک: https://code.visualstudio.com/docs/languages/php

باید مقدار رو: [ "php.validate.executablePath": "/usr/bin/php" ] قرار بدم، که انجام دادم ولی نشد!

لطفاً راهنماییم کنید که باید چی‌کار کنم؟ ممنون.

اوشنر دهقان ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰