🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ شاهین زمردیان
ارسال نوتیفیکیشن برای کاربر از مرورگر
ناژو داور حل شده توسط ناژو داور

سلام ، یه سوال داشتم  تو این پروژه ای که توسعه دادیم یه مسئله ی بزرگ مطرح نشد،

چطوری به کاربر یادآوری بشه که باید فلان تسک رو انجام بده؟

من به ذهنم رسید که از نوتیفیکیشن مرورگر استفاده کنیم اما نمیدونم چطور باید این کار رو انجام داد

آیا باید از API‌ها استفاده کرد؟

سلام و احترام

از نوتیفیکیشن‌های جاوااسکریپت توی پروژه php  استفاده کنید

https://www.cloudways.com/blog/real-time-php-notification-system/

بهترین پاسخ
ناژو داور ۰۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۰۷