🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ فرنام عبدالکریمی
محل قراردادن namespace پکیج‌های کامپوزر؟
تاجور خاتمی حل شده توسط تاجور خاتمی

سلام و درود

ببخشید استاد داخل ویدیو namespace مربوط به پکیج رو برای استفاده ابتدای فایل index قرار دادن و بعدش از داکیومنت استفاده کردن. آیا بهتر نیست چون داخل اکثر فایلامون فایل init اینکلود شده بیاییم و namespace‌های همه پکیج هایی که داریم تو پروژه مون استفاده میکنیم رو توی فایل init قرار بدیم و تو فایل‌های نهاییمون فقط از syntax موردنظر برای اجرای موردنیازمون استفاده کنیم؟

سلام و احترام

خب اون موقع ما کلی کلاس داریم که use شدن و دارن توی همه فایلا لود میشن ولی استفاده نمیشن، این راه حل مناسبی نیست و بهتره که هر جا نیاز بود اون کلاس رو use کنیم.

بهترین پاسخ
تاجور خاتمی ۰۷ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۰۶