🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ عبّاسه انوشه
databsse
ناژو داور حل شده توسط ناژو داور

چرا وقتی تو دیتا بیس یه دیتایی وارد میکنم دوتا دیتا ایجاد میشه چطوری درستش کنم

سلام و احترام

دقیقا قدم هایی که برای ایجاد داده انجام میدید رو بگید تا بررسی کنیم.

اگه برای مثال یه query رو مینویسید و دکمه go رو میزنید تا داده رو insert کنه و بعد از insert کردن و نمایش دادن پیام One row has been inserted, inserted row id دوباره روی دکمه go میزنید خب go دوم باعث میشه دوباره اون داده رو insert کنه 

اگه اینطور نیست بی زحمت قدم هایی که انجام میدی رو بگید تا بررسی کنیم

بهترین پاسخ
ناژو داور ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۵۱