🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ اُرند بهبهانی
سوال تفاوت FETCH_ASSOC و FETCH_OBJ
شاهور عبدالملکی حل شده توسط شاهور عبدالملکی

سلام خدمت استاد و دوستان گرامی

 

یک سوال از خدمتون دارم. 

آیا اینکه  تفاوتی بین  FETCH_ASSOC و FETCH_OBJ در  هنگام (استخراج اطلاعات رکورد Db)  در پژوه داره  یا  خیر ؟

دلیل خواستی داره ؟

 

چون من از حالت (FETCH_ASSOC ) استفاده کردم و نتیجه  داد .

 

 

ممنونم 

دستور FETCH_ASSOC برای برگردوندن اطلاعات دیتابیس به شکل آرایه‌های انجمنی استفاده میشه ولی با FETCH_OBJ  اطلاعات دیتابیس به شکل آبجکت، برمیگرده.

 

 متناسب با چیزی که نیاز داری میتونی از هر کدوم که خواستی استفاده کنی و بله هردو کاملا جواب میده.

بهترین پاسخ
شاهور عبدالملکی ۰۲ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۴۹