🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ مهندس بارین کاملی
استفاده کردن از header ها
جامعه پی اچ پی ایجاد شده در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

سلام استاد

من از header‌ها استفاده کردم مثلا وقتی که یک نفر میخواست وارد فایل هام بشه ولی من نمیخوام که اون فرد واردش

بشه و دسترسی داشته باشه به فایل هام 

defined('root_project') OR header('Location:../index.php');

از این روش استفاده کردم و اون فرد رو انتقال دادم به صفحه اصلیم

استاد به نظرتون این کار من درسته؟

سلام و احترام

وقتی شما کاربر را به یک صفحه‌ای دیگر منتقل می‌کنید کدهای آن صفحه هنوز در حال اجرا هستند با اینکه شما کاربر را به صفحه‌ی دیگر redirect کرده‌اید، برای جلوگیری از این مشکل حتما آن را exit کنید.

defined('root_project') OR header('Location:../index.php') exit;

 

مازیار لنکرانی ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۷:۰۲

توصیه می‌کنم برای خوانایی بهتر کد از یه if ساده استفاده کنید. ضمنا بعد از ریدایرکت هم دستور exit استفاده کنید که ادامه اسکریپت اجرا نشه:

<?php
if(defined('root_project')){
   header('Location:../index.php');
   exit();
}

 

نیکا علی ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰:۳۶