🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ صفا آشنا
فعال سازی console
جامعه پی اچ پی ایجاد شده در ۱۱ فروردین ۱۴۰۰

با سلام و درود

احتراما بفرمایید برای اینکه من بتوانم در کنسول تمرین کنم از کجا باید فعال سازی انجام دهم 

 

 

 

                  با تشکر از شما

سلام خدمت شما

روی مرورگر راست کلیک کنید سپس گزینه inspect انتخاب کنید انجا tab مربوط به console دیده می‌شود

فرساد دانایی‌فر ۱۲ فروردین ۱۴۰۰، ۰۰:۴۱

درود بر شما

احتراما موارد را انجام دادم ولی ارور میدهم و دستور را اجرا نمیکند مثل حالت قفل شدن یا خارج شدن از حلقه 

 

                        با تشکر از شما

صفا آشنا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۰۷:۳۰

لطفا تصویری از خطای مربوطه رو الصاق کنید که ببینیم

نازبو عنایت ۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۰۵:۳۲

درود بر جناب دکتر آوند و تیم محترم 7Learn 

تصویر خدمتتان ارسال کردم.

 با تشکر از شما

صفا آشنا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۳۰