🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ پسند میزبانی
حاصل ضرب
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۰۹ شهریور ۱۴۰۰

سلام من متوجه نمیشم بدون عملگر ضرب چطوری باید حاصل ضرب رو به دست بیاریم

سلاااااااااااااااام علی جان

این مساله راه حل ریاضی داره. یه مقدار بیشتر در موردش فکر کن. بچه که بودیم اول جمع و تفریق رو بهمون یاد دادن بعد ضرب رو یادمون دادن. و ضرب رو اکثر استاد‌ها با همون دانش قبلی مون بهمون یاد دادن.

یه مقدار در موردش فکر کن. حداقل ۲ روز، اگر به نتیجه نرسیدی سرچ کن باز هم اگر دوباره به راه حل نرسیدی همین جا بگو یا پیام بده بهت عرض کنم.

قلندر سروستانی ۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۸

سلام ببخشید این حاصل ضرب را میشه یک باره دیگه توضیح بدهید؟

 چرا باید متغییر‌های cوiرا تعریف کنیم ؟

سهیل هوشیار ۰۴ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۴۳