🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ سپیده پورناظری
در مورد دلیل استفاده از IUser.ts
نیکنیا مصباح حل شده توسط نیکنیا مصباح

با سلام خدمت شما

استاد اونجایی که برای ساختن مدل User اینترفیس IUser را به تابع model پاس دادید. آیا به خاطر اینه که چون اساسا توی تایپ اسکریپت نوع داده‌ها باید مشخص باشن و شما اینجا به عبارتی نوع داده schema را به model معرفی کردید؟

یا من اشتباه متوجه شدم و دلیل دیگه ای داره؟

سلام خدمت شما. چون مدل‌های mongoose در typescript می‌تونه بر اساس generic تعریف بشه، از این روش استفاده میشه تا در زمان دسترسی به داده‌ها و هم چنین ذخیره سازی بدونیم با چه مشخصاتی طرف هستیم.

بهترین پاسخ
نیکنیا مصباح ۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۱۶