🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ ارسلان بزرگیان
استفاده از use بجای include
فرتوس کرمانی حل شده توسط فرتوس کرمانی

سلام استاد توی پلاگینای جدید من نمیبینم بیان include و new بکنن همه میان و با اون نیم اسپیس use میکنن این به چه صورته کدوم روش بهتره و چه فرقی با این روش که ما میکنیم داره؟

دقیقا منظورتون رو متوجه نشدم. 

نیکنیا مصباح ۲۸ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۱۴

اون use برای لود کردن کلاس‌ها استفاده میشه
و قبل از لود کردن اون‌ها حتما Include شده اند
ممکنه اون پلاگین هایی که شما دیدید از autoloader استفاده کرده باشند که توسط اون به طور خودکار کلاس هاشون include میشه و دیگه اونا به صورت دستی این کار رو انجام نمیدن .

و یا در جای دیگری کلاس هاشون رو include کرده اند که شما مشاهده نکردید .

بهترین پاسخ
فرتوس کرمانی ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰