🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ بهار صباغ
تشکر از دوره آموزشی
آقای نوشزاد کاویانی حل شده توسط آقای نوشزاد کاویانی

با سلام

جناب آقای مهرداد دادخواه

 

من دوره آموزشی قبلی رو مشاهده کرده بودم و حالا دارم دوره شما رو هم می‌بینم.

دوره آموزشی که شما مدرس  هستید عالی هست خیلی عالی 

بازم ممنون خیلی ممنون

 

سلام

وقت به خیر

خواهش میکنم

خوشحالیم که از این دوره رضایت دارید. امیدوارم همیشه موفق باشید

بهترین پاسخ
آقای نوشزاد کاویانی ۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۳۵