🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ عطیفه روزبه
در مورد اشغال حافظه توسط let , var
بهناک گل حل شده توسط بهناک گل

 سلام استاد مگه متغییرهایی که با let تعریف می‌کنیم حافظه اشغال نمی‌کنند خوب چرا این کار را با کلمه کلیدی  var  انجام ندیم وقتی که با کلمه کلیدی  var  هم انجام بدیم حافظه اشغال می‌کنه دیگه با let هم حافظه اشغال میشه پس چه کاریه با Var  تعریف نکنیم ؟

سلام. 

موضوع در مورد اسکوپ هاست. با var میتونید متغیر گلوبال ایجاد کنید ولی جایی ممکنه تداخل و اشتباه بین متغیرهای دیگه بوحود بیاد. بنابراین جایی از گلوبال استفاده کنید که نیاز داشته باشید وگرنه بهتره بی دلیل ایجاد نکنید. 

بهترین پاسخ
بهناک گل ۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۵۵

سلام

دقیقا همانطور که آقای موحد گفتن اصلا موضوع اشغال حافظه نیست

بحث میزان دسترسی به متغییر و احتمال خطاست

آقای نوشزاد کاویانی ۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۰۰:۴۴