🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ et-aut-voluptatibus-sit-ea-reiciendis-hic-a
ejs or pug
نیکنیا مصباح حل شده توسط نیکنیا مصباح

سلام خدمت همه دوستان

دوستان از بین template engine‌ها شما کدوم رو ترجیح میدین؟؟

من یه بررسی از template engine‌ها که داشتم دوستانی که قبلا با با کدهای html کار کردن با ejs خیلی راحت‌تر هستن چون همون کدهای html هستش و فقط وقتی بخوایم کدهای جاوا اسکریپت رو بنویسیم از <% %> استفاده میکنیم و کدهامون رو داخلش مینوسیم.

ejs تو سایت npmjs هم تعداد دانلود بالایی داره.

استاد شما از کدوم template engine استفاده میکنین؟ و آیا pug برتری خاصی نسبت به بقیه template engine‌ها داره؟

سلام به نظرم pug و handlebars از بقیه بهترن و من handlebars رو شخصا ترجیح میدم.

بهترین پاسخ
نیکنیا مصباح ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۵۸

سلام خدمت استاد محترم جناب علی محمدی و همه ی دوستان و هم دوره ای‌های عزیز و درنهایت دوست خوبم farzad. فرزاد جان منم handlebars رو ترجیح میدم چون میاد template رو داخل توابع جاوا اسکریپت کامپایل میکنه و این امر باعث افزایش سرعت اجرای template هامون میشه این یکی از خوبی هاش بود که عرض کردم. باید ببینیم باقی دوستان چه نظری دارن!

گوماتا شریعتمداری ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۰۶

کار کردن با Pug هم میتونه گزینه خوبی باشه و تعداد دانلود بیشتری نسبت به بقیه Template Engine‌ها داره 

ارشک سرمد ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۲۷