🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۷ شووان شاه‌حسینی
سفید بودن دات انو
استاد روجا قنبری حل شده توسط استاد روجا قنبری

سلام استاد من تو جلسه دوم وبلاگ دات انو رو نصب کردم ولی توش که مینویسم همش سفید مینویسه و کارم نمیکنه مشکل از کجاست؟لطفا راهنماییم کنین

سلام خدمت شما. لطفا یه اسکرین شات ارسال کنید.

استاد روجا قنبری ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶

عکس

شووان شاه‌حسینی ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۷

عکس2

شووان شاه‌حسینی ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۷

خب لطفا متن خطا رو به صورت بلاک کد همین جا ارسال کنید

بهترین پاسخ
استاد روجا قنبری ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹

استاد حل شد من تو کنسول اشتباه نوشتم الان عکس درستشو میزارم اقا نوید لطف کردن کمکم کردن معذرت میخوام اگه اذیت شدین استاد مشکل از من بود

شووان شاه‌حسینی ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۱

درستش

شووان شاه‌حسینی ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۵

بر روی ویندوز ابزار snipping tool وجود داره که می‌تونید اسکرین شات‌های با کیفیت‌تری باهاش بگیرید. اینطوری نیاز نیست با گوشی عکس بگیرید و ارسال کنید. موفق باشید

استاد روجا قنبری ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۸