سلام استاد من تو جلسه دوم وبلاگ دات انو رو نصب کردم ولی توش که مینویسم همش سفید مینویسه و کارم نمیکنه مشکل از کجاست؟لطفا راهنماییم کنین
سلام خدمت شما. لطفا یه اسکرین شات ارسال کنید.
استاد روجا قنبری۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶
عکس
شووان شاهحسینی۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۷
عکس2
شووان شاهحسینی۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۷
خب لطفا متن خطا رو به صورت بلاک کد همین جا ارسال کنید
بهترین پاسخ
استاد روجا قنبری۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹
استاد حل شد من تو کنسول اشتباه نوشتم الان عکس درستشو میزارم اقا نوید لطف کردن کمکم کردن معذرت میخوام اگه اذیت شدین استاد مشکل از من بود
شووان شاهحسینی۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۱
درستش
شووان شاهحسینی۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۵
بر روی ویندوز ابزار snipping tool وجود داره که میتونید اسکرین شاتهای با کیفیتتری باهاش بگیرید. اینطوری نیاز نیست با گوشی عکس بگیرید و ارسال کنید. موفق باشید