🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ پارسادخت شیدا
سوال در مورد Redis
مهندس وجیهه کاکاوند حل شده توسط مهندس وجیهه کاکاوند

با سلام 

می خواستم بپرسم آیا برای اجرای Redis نیاز به یک سرور مجزای دیگه نیست ؟ چون قبلا شنبده بودم که برای اجرای کش سرور و این طور موارد نیاز به داشتن یک سرور مجزا هست علاوه بر سروری که فایل‌های پروژه روش قرار داره ، آیا این مورد درست هست یا خیر؟ 

با تشکر

سلام ... 

این مورد کاملا به بازدید روزانه وب سایت شما بستگی داره .. اگه یک وب سایت دارید که بازدید روزانه بالایی نداره اصلا نیازی به این کار نیست و میتونه سرویس Redis شما روی همون سرور اصلی باشه ... زمانی که بازدید وب سایت شما بالا رفت و احساس کردید که منابع سرور شما مثل رم داره زیاد استفاده میشه و مثلا ۷۵ درصد منابع کل سیستم اشغال شده، در اون حالت میتونید سرور Redis رو جدا کنید.

موفق باشید.

بهترین پاسخ
مهندس وجیهه کاکاوند ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۵۴