🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ استاد حامد زهرایی
فرم ارسال شده به بانک
مهندس وجیهه کاکاوند حل شده توسط مهندس وجیهه کاکاوند

سلام و عرض ادب استاد گرامی

ضمن تشکر از آموزش‌های خوب شما

عرضم به خدمتتون شما توی متد redirectTobank یک فرم ارسال میکنید به سمت بانک

طبق اصول کد نویسی لاراول کار خوبی نیست که توی کد php بیایم html بنویسیم
سوال من این هست که ایا راه بهتری برای اینکار نیست بدون کد html؟ 

سلام ... 

راه‌های زیادی وجود داره .. این یکی از راه‌های مرسوم هستش که زیاد استفاده میشه .. روش دیگه ای که وجود داره این هستش که میتونید curl بزنید و دیتا ارسال کنید.

بهترین پاسخ
مهندس وجیهه کاکاوند ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۵۲