🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ طوسک توکلیان
دستورات git
نیکا علی حل شده توسط نیکا علی

اکثر ide‌ها به صورت ویژوال اماکن استفاده و مدیریت گیت رو به ما میدن (البته اگه گیت رو سیستم ما نسب باشه) مثلا phpstorm خیلی امکانات داره برای این کارها

سوال من اینه که باید دستورات کامندی مربوط به گیت رو یادبگیریم ؟ مثلا commit یا revent دونستن دستورات کامندیشون لازم هست ؟

بله من پیشنهاد می‌کنم حتما یاد بگیرید. 

گاهی وقتا این ابزارها رو دم دست ندارید و باید با کامند لاین کار کنید که همه جا هست معمولا

بهترین پاسخ
نیکا علی ۱۷ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۱۳

سلام و احترام

 

خیلی از مواقع شما در موقعیت یا در جایی مشغول به کار هستید که از IDE‌های مشخص استفاده میکنند و براشون اهمیت داره که شما خودتون کامندهای گیت رو وارد کنید، همچنین آشنایی داشتن با لینوکس هم میتونه خیلی به شما در فرایند یادگیری کمک کنه.

مازیار لنکرانی ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۱۴