🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ نیّر طالقانی
resolve یا bind
چنگیز قهرمانیان حل شده توسط چنگیز قهرمانیان

سلام وخسته نباشید خدمت استاد گرامی 

 

در این ویدیو شما bind کردن سرویس آپارات رو مثه اینکه از قبل انجام دادید .

 

اما من با resolve جلو رفتم راستیتش توی bind کردن دچار مشکل شدم 

 

 میشه تیکه کد bind رو در اختیار بزارید 

 

سلام 

 

لاراول یه قابلیتی داره به این صورت که زمانی که شما کلاسی مثلا AparatHandler رو اینجکت میکنید داخل یک کلاس دیگه اگر اون کلاس رو از قبل Bind نکرده باشید خودش میره و میگرده دقیقا دنبال کلاسی به نام AparatHandler و نیازی به Bind کردن نداره.

چنگیز قهرمانیان ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸

خب خودش نمیره این کارو بکنه استاد و با

 exception 

جواب میده 

BindingResolutionException and Target is not instantiable


کلاسی از قبل بایند نشده 

 

لاراول خام ۸ مثل ویدیوی آموزشی خودتون اجرا شده 

 

را حل این موضوع هم در 

stackoverflow  و laracast  

به بایند کردن این سرویس خارج از برنامه اشاره میکنه دقیقا مثل پیاده سازیه سرویس ایمیل که بایند رو در اونجا انجام دادید 

 

 

 

نیّر طالقانی ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۱۷

کدی که نوشتید رو برای بنده ارسال کنید.

ممنون.

بهترین پاسخ
چنگیز قهرمانیان ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۲۹

 

نیّر طالقانی ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۰:۰۶