🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ آرون شادمهر
لاو وایر
بهجان باغچه‌بان حل شده توسط بهجان باغچه‌بان

سلام جسارتا چرا با لاووایر این قسمت پیاده سازی نکردین چرا Vuejs انتخاب کردین؟

سلام،‌ یکی از دلایل این موضوع این بود که در زمان ضبط این دوره Livewire روی نسخه آزمایشی بود و مشکلات زیادی داشت، و دلیل دیگه آشنا شدن دانشجوها با چگونگی راه‌اندازی Vuejs در لاراول بود ‌( به این دلیل که الان در خیلی از برنامه‌های تحت وب، پنل ادمین رو با فریمورکی مثل Vuejs پیاده‌سازی میکنن)

 

در آینده دوره‌ای تحت عنوان Livewire آموزش داده خواهد شد که احتمالا یکی از پروژه‌های آن سیستم چت میباشد.

بهترین پاسخ
بهجان باغچه‌بان ۰۷ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۴۰