🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ آذران راسخ
IDE برای نوشتن کد ها
جامعه لاراول ایجاد شده در ۱۵ آبان ۱۴۰۰

سلام وقت بخیر 

استاد لطفا از یک IDE مثل PHPStorme استفاده کنید 

سلام
IDE که تا الان استفاده شده چی هست؟

مهندس ثمیلا بزرگی ۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۲۸

بهترین ادیتور و مورد علاقه اکثر برنامه نویس‌ها  vim که خیلی حرفه ایی‌ها ازش استفاده میکنن  که کار کردن باهاش شیرینه یکم یادگیریش سخته که یادش بگیری دیگه نیازی به هیچی چیزی نداری و لطفا به جامعه open source احترام بذارید phpStorm که رایگان نیست باید کرک کرد این داستان‌ها که اخلاقی نیست .. به نظرم اگر لازم به تعویض ادیتور بود ( که بسنگی به مدرس این دوره اقای سامی داره که به نظرم نظر شخصی خودشونه و با هر چیزی سرعت کد نویسیشون بالاتره بهتره میتونن کار کنن ) vscode باشه بهتره هم رایگانه هم برای  کسانی که سخت افزار‌های قوی ندارن مناسبه  

فردوس ناظری ۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۴۸

سلام، از جلسات بعدی از ادیتور Vscode استفاده شده.

بهجان باغچه‌بان ۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۰۷:۵۹