🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ سامه واعظ‌زاده
از چه ادیتوری استفاده میکنید
جامعه لاراول ایجاد شده در ۱۸ آذر ۱۴۰۰

سلام

از چه ادیتوری استتفاده میکنید؟؟

سلام

جناب سامی از vim استفاده می‌کنند که یک ادیتور پیشرفته هست که عمتدا تحت کامند لاین در لینوکس استفاده میشه.

البته خیلی از ide‌ها این قابلیت رو دارند که vim رو به صورت ادیتور خودشون الصاق کنند.

اگر به کاممدلاین لینوکس مسلط نیستید کار باهاش کمی سخت خواهد بود براتون...

بهترین پاسخ
به آفرین ملایری ۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۰