🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ رشین علم
محدوده سنی
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۰۱ دی ۱۴۰۰

سلام.آیا در بحث مهاجرت محدوده سنی جهت استخدام برنامه نویس لحاظ میشه؟

سلام سید جان وقتت بخیر

شرکت‌ها برای افراد جونیور سرمایه گزاری خاصی نمیکنند (نه اینکه نخان بخاطر اینکه شرایط کشور ما زیاد مناسب نیست که چنین ریسکی رو کنند) و بیشتر اقدام به گرفتن افراد سنیور میکنن

افراد با سن کم خب طبیعتا چون جونیور هستند(بجز موارد خاص) و تجربه کافی ندارند هم امکان استخدامشون خیلی کمتره از اون طرف هم افراد با سن بالای 40 طبیعتا اگر تجربه کافی به نسبت سنشون نداشته باشند برای مهاجرت احتمالا با چالش‌های بیشتری مواجه هستند

البته همیشه مثال‌های استثنا هم داریم و هر کاری با تلاش امکان پذیره و غیر ممکن نیست فقط کافیه خودمون رو درگیر اعداد نکنیم

این تجربیاتی هم که نوشتم تجربه افرادی بود که مهاجرت کرده بودند و تجربیاتشونو به اشتراک گذاشته بودند.

دکتر سپنتا شیدا ۰۱ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۵۲

خوب می‌دونید من الان به خاطر بچه هام تصمیم گرفتم برم.۴۵ سالم هست و برنامه ریزی کردم برای ۱ سال اینده.آیا برای شخص من فرصت شغلی مناسب به وجود میاد آمریکا؟

رشین علم ۰۱ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۵۹

توی تلگرام بهم پیام بدید تا معرفیتون کنم به اشخاصی که این راه رو رفتند

@PouriaShafiee


دکتر سپنتا شیدا ۰۲ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۲۴