🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ توتک عبدالکریمی
منو همبرگری
جامعه Html & CSS ایجاد شده در ۱۳ دی ۱۴۰۰

با سلام.استاد من وقتی کدهارو میزنم وقتی روی منو همبرگری کلیک میکنم اولین فیلد منوم میفته کنار لوگویی ک گذاشتم.من از عکس استفاده کردم.اما نمیدونم چرا اولین فیلد منوم میفته کنارش.ممنون میشم راهنمایییم کنید.86b9-Screenshot 2022-01-03 131012.png

به تگ لوگو که img هست خاصیت display:blocck بدید

نیکدخت خداپناهی ۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۵۰

استاد اینکارو کردم اما نشد بازم...

توتک عبدالکریمی ۲۰ دی ۱۴۰۰، ۰۹:۲۷

فقط تونستم disply:none کنم.

توتک عبدالکریمی ۲۰ دی ۱۴۰۰، ۰۹:۴۵

کدهاتون باید بررسی بشه

نیکدخت خداپناهی ۲۰ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۲۵