🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ ماهرخسارر فانی
تفاوت ابزارهای وایرفریم و انتخاب آنها
جامعه طراحی رابط و تجربه کاربری ایجاد شده در ۱۳ دی ۱۴۰۰

سلام استاد

خسته نباشید

از بین این ابزارهایی که فرمودید، میشه راهنمایی کنید کروم یکی استفاده ازش رایج تره یا بهتره؟ حداقل تو شرکتهای ایرانی؟

مثلا من بالزامیک زو زیاد دیدم استفاده میشه برای وایرفریم، دلیل خاصی داره؟

سلام

شما هم خسته نباشید

به شخصه ما توی اسنپ فود همه کارامون رو با Figma انجام میدیم و سراغ ابزارهای دیگه نمیریم

اینجوری همه پروژه هامون در کنار هم هستن و دسترسی بهتری دارند.

بهترین پاسخ
صلاح مصباح‌زاده ۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۳۲