🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ خانم پوپه شهیدی
$ در vscode
سمیّه پناهی حل شده توسط سمیّه پناهی

سلام. هنگام استفاده از vscode برای نوشتن دستورات git در ابتدای اون علامت $ نمیزارم و کدها و دستورات خودش اجرا میشه و ظاهرا مشکلی نداره. در صورتی که وقتی علامت  $ استفاده میکنم همش قرمز میشه؟ در این مورد صحبتی نشده بود ؟ میشه توضیحی بفرمایید. نمیدونم مشکلی داره یا نه.یا شاید بعدا باهاش به مشکل بر بخورم.

سلام یوسف جان. در هر دو محیط ترمینال (چه git bash و چه vs code که در واقع داره از همون git bash استفاده میکنه) علامت $ بصورت پیشفرض گذاشته شده و توی هیچکدوم از دستورات نیاز نیست خودمون $ اضافه کنیم.

بهترین پاسخ
سمیّه پناهی ۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۲۰:۴۰