فقط یک مربع خالی میزاره.cdn هم تغییر دادم ولی تغییری ایجاد نشده.لطف میکنید راهنمایی کنید؟
ببخشید من جدیدا Font Awesome
کار نمیکنه.
فقط یک مربع خالی میزاره.cdn هم تغییر دادم ولی تغییری ایجاد نشده.لطف میکنید راهنمایی کنید؟
حسین شادمهر۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۵۰
سلام
دوست عزیز شما از ساختار نام کلاسها در ورژن 6 fontawesome استفاده کردید ولی cdn ورژن 5 رو ضمیمه سند کردید یا از ساختار نام کلاس ورژن 5 استفاده کنی یا cdn ورژن 6 رو که لینکش رو براتون گذاشتم استفاده کنید