🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ حسین شادمهر
سوال کلی در مورد GULP
جامعه Html & CSS ایجاد شده در ۰۳ اسفند ۱۴۰۰

وقت بخیر استاد

سوالم اینه که: میشه فقط از watch استفاده کرد و دیگه بقیه پکیج‌ها رو ننوشت یا

باید اول تمام پکیج هارو بنویسم و معرفی کنیم و آدرس مبدا و مقصد رو بدیم بعد از watch استفاده کنیم فقط برای اتوماتیک run شدن ؟؟؟؟؟؟

سلام هر کدم رو که نیاز دارید می‌تونید بنویسی و مشکلی نداره

آران ضابطی ۰۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹