🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱۱ پژمان شیرازی
صدای این جلسه
جامعه هوش مصنوعی ایجاد شده در ۲۴ فروردین ۱۴۰۱

سلام روز بخیر متاسفانه من صدای این جلسه رو ندارم میشه راهنمایی بفرمایید

سلام با حالت‌های مختلف مشکلی نداشت

میشه بگید از چه سیستم عامل و چه مرورگری استفاده می‌کنید؟

مهندس واله مجتهد ۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹

سلام استاد وقتتون بخیر

من از مک os و سافاری باز کردم جالبه که از گوشیم ios هم صدا پخش نمیکرد

ولی از گوشی اندروید دیدم اوکی بود

امروز هم روی یه جلسه دیگه همین مشکل رو پیدا کردم

و نمیدونم چطور این مشکل و حل کنم

پژمان شیرازی ۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۲۴

سلام دوست عزیز

هنوز مشکلتون برقرار؟

محمد گازری ۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۱

سلام روزتون بخیر

خیر هنوز صدای این جلسه رو ندارم

من باید ویدیو‌ها رو از گوشیم ببینم که ios هست و از روی گوشی صدای بعضی از جلسات رو ندارم

پژمان شیرازی ۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۴۳

من توی مک با سافاری تست کردم و دیدم حق با شماست و این مورد رو گزارش خواهم داد برای رفع مشکل

اما با گوگل کروم روی مک بدون مشکل کار کرد

این مورد رو تست کردین؟

محمد گازری ۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۴۵

لپ تاپ من مدل ۲۰۱۱ هست ؛ همکارانتون برای رفع مشکل صدا با من تماس گرفتن ولی چون مدل قدیمی هست مشکل برطرف نشد.

و به همین دلیل فعلا باید از گوشیم کلاسا رو دنبال کنم که باز مشکل صدا رو دارم

البته روی گوشی فقط از سافاری استفاده کردم

پژمان شیرازی ۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۴۸

باز با کروم و فایرفاکس هم تست کنید

اما متاسفانه به خاطر ورژن MacOS که دارید نمیتونبد خیلی از نرم افزارها رو نصب کنید

محمد گازری ۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۵۵

با دو تا مرورگر کروم و فایرفاکس هم تست کردم صدا رو ندارم.

پژمان شیرازی ۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۴۷

ببینید با توجه به نسخه سیستم عاملی که دارید این مشکل براتون در کروم و فایرفاکس رخ داده متاسفانه

این رو از اینجایی مطمئن هستم که بنده هم مک دارم و توی این مرورگر هیچ مشکلی نداره

بنظرم شما اگر دارید اذیت میشید به خاطر نسخه مک‌ای که دارید میتونید روی دستگاهتون لینوکس نصب کنید

طبیعتاً این کار روی مک کار درستی نیست اما با شرایط شما بنظرم کار درستی میاد

اینجوری خیلی از محدودیت‌ها رو نخواهید داشت

موفق باشید ??

محمد گازری ۲۰ خرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۲۴

ممنون از توضیحات شما ???

لپ تاپ رو من به همین دلیل گذاشتم کنار و دنبال درست کردنش نیستم

بالا هم خدمتتون عرض کردم من الان مشکلم گوشیم هست که ایفون ۱۱ هست و ios 15.5 از اون صدا رو ندارم ، چرا؟

با سه تا browser هم تست کردم

پژمان شیرازی ۲۰ خرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۳۱

چشم این مورد هم بررسی میکنم و بهتون اطلاع میدم حتما

محمد گازری ۲۰ خرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۴۲