🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ صمد حسابی
درخصوص ادامه دوره
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۲۵ فروردین ۱۴۰۱

سلام وخداقوت بابت دوره جامع و مفید الفبای برنامه نویسی?میخواستم بپرسم واسه شروع لب تاب الزامیه؟من انتخابم فریلنسری با دورهphpهست واسه منی که هیچی کار نکردم امکان پذیره؟وپیشنهادی اگه دارید ممنون میشم بفرمایید?

سلام دوست عزیز

میتونید با هر سیستمی که دوست دارید برنامه نویسی رو شروع کنید و برای php الزامی به سیستم قوی نیست

موفق باشید

بهترین پاسخ
محمد گازری ۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۰۱