🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ پسند فنی‌زاده
نحوه نگارش
بانو پازارگاد حل شده توسط بانو پازارگاد

سلام در مورد نحوه نگارش سوال داشتم

به کد زیر توجه بفرمایید


void main() {
  String myName="saeed shahini";
  print(myName);
}

 

و instance variable 

void main() {
 Student student = Student(1,"ali");
 print(student.name);
}
class Student{
   final int id;
   final String name;
   const Student(this.id,this.name);
 }

 

 در کد اولی برای شروع فانکشن فاصله هست 

در کد دومی قبل از { فاصله نیست قسمتی که کلس شروع شده

در کد دومی بعد و قبل از متغیر از فاصله استفاده شده ولی تو کد اولی فاصله نیست

 

کلا برای کسی مثل من که تجربه کد نویسی نداشته درک استفاده از نقطه و کوچک بزرگی اسامی سخته چون توضیحی براش ارائه نشده و من اصلا نمیدونم چه جوری باید تمرین کنم

تا به امروز فقط از روی فیلم‌ها کپی کردم

 

 

 

 

سلام وقت بخیر،

بعد از اتمام مباحث پایه در زبان دارت، استاندارد نام گذاری برای مفاهیم مختلف رو کامل تدریس می‌کنم. 

بهترین پاسخ
بانو پازارگاد ۰۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۰