🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ دانشجوی سون‌لرن
راهنمایی در رابطه با نوشتن کد زیر
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

لطفا راهنمایی بفرمایید که در رابطه با نوشتن کد زیر چه موقع از حروف بزرگ و چه موقع از حروف کوچک استفاده کنم

درود این بخش و استاد تدریس کردن ؟

شارود بهاور ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۰۸:۵۳

بله به صورت نکته در برخی جلسات بیان میکنند میتونین یادداشت بردارید

دکتر اسد حکمی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۵۹

جناب روشنی خسته نباشید

استاد خودش گفت تدریس می‌کنم ولی من چیزی پیدا نکردم . کاش سوال بالا را هم بخوندی . من فک می‌کنم یه ویدو یک ساعته لازمه تا جزییات ریز به صورت کامل و از صفر آموزش داده بشه من چقد کلنجار رفتم تا متوجه شدم حرف اول کلاس باید باحروف بزرگ انگلیسی باشه

شارود بهاور ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۰۸