🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ کترا افخم
این جلسه را به صورت کامل متوجه نشدم بعد از پنج بار نگاه کردن
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

چرا استاد انقدر گنگ توضیح دادید این جلسه من الان دور پنجم هست که دارم این جلسه رو میبینم تا منظورتون رو تقریبا متوجه بشم و اینکه کاش نامگذاری هاتون رو انقدر شبیه هم انتخاب نمیکردید تا ما بیشتر متوجه بشیم کدوم نام دقیقا برای کدوم بخش هستش مرسی.

مثلا فانکشن onTap رو یک اسم دیگه میذاشتید نه اینکه خود onTap باشه یا skil رو همینطور. به نظرم خیلی قشنگتر و راحت‌تر میشد این جلسه رو آموزش بدید.

و سوال من این هست چطور شد که تونستیم skiltype رو که enum بود در بخش اتربیوت‌ها استفاده کنیم؟

سپاس.

سلام احسان جان منم موافقم با نظرت ولی فکر میکنم که استاد خودشون اینقدر این مسائل واسشون پیش پا افتاده و راحت هست که دلیل و چرایی خیلی از کدهای منطقی رو که در جلسه 5 طراحی رابط استفاده کردن توضیح ندادن.

ودر مور سوال دوم اینکه استاد اومدن اول یه دونه enum تعریف و نام تمامی مهارت‌ها رو داخل اون گذاشتن و بعدش از روی enum یک متغیر با همون جنس داده ساختن و بطور پیش فرض برابر با یکی از اعضای enum (یکی از مهارت ها) قرار دادن و سپس به عنوان یک فیلد در کلاس دوباره تعریف و استفاده کردن.

امیدوارم که درست توضیح داده باشم.

همایون زمردیان ۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۳۷