🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ یزدان بخش یاحقی
گرفتن اطلاعات از سرور
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۰۲ خرداد ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر این مسیری که برای گرفتن اطلاعات از سرور طی کردیم رو همیشه به همین شکل استفاده میکنیم؟ یا اطلاعات مختلف به شیوه‌های مختلف گرفته میشن؟ واسه بار اول که این ویدیو رو دیدم واسم سخت بود باید چند بار ببینم این قسمت رو!!

سلام وقت بخیر

گرفتن اطلاعات از سرور میتونه مختلف باشه که در طی دوره در سر فصل اموزش پروژه نایک تقریبا با تعداد خوبی از اون‌ها مواجه میشید

حتما اگر براتون سخته چندین بار ببنید و تمرین کنید چون این سر فصل از مهم‌ترین سر فصل‌های دوره هست

موفق باشید

بهترین پاسخ
فریدون غنی ۰۵ خرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۳۸