🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۵ دکتر محمّد مددی
خروجی ios جهت تست روی دیوایس واقعی
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۰۹ خرداد ۱۴۰۱

با سلام

من میخوام خروجی ios پروژه نایک رو بگیرم و روی دیوایس واقعی تست کنم. کدهامو تو ویندوز میزنم ولی مک هم موجود هست. خواستم ببینم چجوری خروجی ios جهت آپلود روی سیب اپ گرفته میشه؟

سلام، باید xCode رو نصب داشته باشین و با سیستم مک خروجی ios بگیرین

برای انتشار اپ روی سیب اپ لطفا مستندات سایت سیب اپ رو مطالعه کنید

پونل بختیار ۰۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۶

مهندس محمودی عزیز جواب سوالم همینه؟

میگم چجوری خروجی که روی گوشی آیفون نصب کنم و تست بگیرم

نحوه گرفتن خروجی ios ؟؟؟

دکتر محمّد مددی ۰۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹

معذرت جواب سوالی که دادین یه چیزه دیگه بود فک کنم الان اصلاح کردین.

خب خروجی گرفتن با xcode چجوریه؟ تنضیمات خاصی داره؟

دکتر محمّد مددی ۰۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱

سلام رحمت جان میتونی تو این لینک که داکیومنت خود فلاتر هست بفهمی چجوری میشه این کارو کرد من خودم مک ندارم وتست هم نکردم ولی تست کن اگه به مشکل خوردی بگو بهم باز

لینک داکیومنت

دکتر اسد حکمی ۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۹:۰۰

سلام مرسی چشم

دکتر محمّد مددی ۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۱۰