من میخوام خروجی ios پروژه نایک رو بگیرم و روی دیوایس واقعی تست کنم. کدهامو تو ویندوز میزنم ولی مک هم موجود هست. خواستم ببینم چجوری خروجی ios جهت آپلود روی سیب اپ گرفته میشه؟
سلام، باید xCode رو نصب داشته باشین و با سیستم مک خروجی ios بگیرین
برای انتشار اپ روی سیب اپ لطفا مستندات سایت سیب اپ رو مطالعه کنید
پونل بختیار۰۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۶
مهندس محمودی عزیز جواب سوالم همینه؟
میگم چجوری خروجی که روی گوشی آیفون نصب کنم و تست بگیرم
نحوه گرفتن خروجی ios ؟؟؟
دکتر محمّد مددی۰۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹
معذرت جواب سوالی که دادین یه چیزه دیگه بود فک کنم الان اصلاح کردین.
خب خروجی گرفتن با xcode چجوریه؟ تنضیمات خاصی داره؟
دکتر محمّد مددی۰۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱
سلام رحمت جان میتونی تو این لینک که داکیومنت خود فلاتر هست بفهمی چجوری میشه این کارو کرد من خودم مک ندارم وتست هم نکردم ولی تست کن اگه به مشکل خوردی بگو بهم باز