🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ مهسو هامون
نداشتن ویدیو در بخش‌های فلاتر
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

خب تا چه مدت باید معطل بود تا دوره تکمیل بشه؟ وقتی دوره ای برای فروش گذاشته میشه باید تکمیل باشه نه اینکه تازه شروع به ضبط بشه

سلام بهنام جان این که استاد از قبل ویدیو هارو ضبط نکردن و دارن روزانه ضبط میکنن به نفع دانشجو‌های سون لرن هست ! چون استاد برای مثال دارن از پکیج‌های جدیدی که تازگی معرفی شدن برای فلاتر استفاده میکنن . سرعت پیشروی دوره خوب هست و اگر دانشجو بخواد هم ویدیو رو ببینه هم تمرین کنه شاید از استاد عقب هم بیوفته !

دکتر اسد حکمی ۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۰۳