🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ مهرناز راسخ
ارور دارت پد
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

سلام خسته نباشید

توی دوره فلاتر اون قسمت که توی دارت پد ساده‌ترین برنامه رو مینویسیم(سلام دنیا) من دکمه run رو که میزنم میزنه ارور جاوا اسکریپت حتی چیزی که از پیش نوشته شده سیستم هم هست اجرا میکنم همین ارور رو میده

سلام علیرضا جان

حتما از سیستم استفاده کن و در درجه دوم از فیلترشکن یا dns مناسب استفاده کن

و حتما مطمئن شو اون مورد لیک نشده باشه وگرنه بازم سایت برات مشکل پیدا میکنه چون تحریم هستیم

بهترین پاسخ
مهندس جهانبان پازوکی ۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۰۹:۱۸

سلام

ممنون از جوابتون

من از لپ تاپ استفاده میکنم...

امکانش هست فیلتر شکن معرفی کنید برای استفاده....

و اینکه فرمودید اون مورد لینک نشده باشه رو متوجه نشدم

مهرناز راسخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۹:۲۲

سلام علیرضا جان اگه فقط میخوای توی دارت پد به این ارور نخوری میتونی اکستنشن zen mate رو روی اکستنشن‌های گوگل کروم اضافه کنی تا این مشکل حل بشه هم میتونی از فیلتر شکن استفاده کنی که پیشنهاد من سرویس گذر آزاد هست .

دکتر اسد حکمی ۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۵