اجرای نرم افزار روی ایمولاتور مشکلی نداره ولی روی موبایل اجرا نمیشه قرار بود از طریق logcat ببینم مشکل چی هست ولی دستگاه و نشون نمیده و فقط ایمولاتور رو نشون میده من abd روی موبایل و هم فعال کردم و usb debug هم فعال هست چیکار باید بکنم؟
سلام مجدد
ارتباط دستگاه با logcat برقرار شد فقط log خیلی شلوغه یا من بلد نیستم باهاش کار کنم،
چه کمکی به من میکنه؟
بارین ثابتی۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۰۸:۲۰
سلام. خب بسیار عالی
یه قسمت با ایکون سرچ داره میتونید لاگهای موردنظر رو فیلتر کنید.
هدف من این بود که اونجایی دیتا از سرور دریافت میشه، لاگ کنید ببینید دریافت میشه و مشکل از ui هست یا بخاطر اینترنت ، سرور و..
پالیز توفیق۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۰۸:۲۶
بله فیلتر هم کردم باز هم خیلی زیاده ببینید در واقع سرور لپتاپ خودم هست با asp.net یک web api نوشتم که اطلاعات رو از sql میگیره ، من با مرورگر توی موبایل هم اجرا میکنم مشکلی نداره میخوام بدونم برای کار با شبکه محلی یا local باید مجوزی به اندروید داد مثل مجوز اینترنت؟ چون مثال شما توی موبایل درست کار میکنه و اطلاعات هم میاره
بارین ثابتی۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۰۸:۳۳
من شخصا تجربه این کار رو ندارم اما این مقاله رو دیدید؟ یه سری نکات کلیدی گفته
پالیز توفیق۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۰۸:۴۷
مقاله رو خوندم چیز جدیدی نداشت ولی نکته ای که هست من گوشی رو به سیستم وصل کردم وVsCode گوشی رو شناخت و اجرا کردم و بدون مشکل اجرا شد ولی apk که میگیرم اطلاعات رو نمیاره!
بارین ثابتی۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۰۶:۰۶
عجب
من به سایر منتورها انتقال میدم، در صورتی که بدونن بهتون کمک کنند
پالیز توفیق۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۰۳
ممنون بابت پیگیری
ولی نکته ای که هست من اصلا برنامه نویسی موبایل و با فلاتر دقیقا برای همین انتخاب کردم که بتونم بعضی از گزارشات رو بر روی موبایل ارائه بدم الان ظاهرا مشکلی نیست ولی apk جواب نمیده و این مشکل بزرگیه برای من.
بارین ثابتی۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۷
اگه امکانش هست یه vpn معرفی کنید شاید از فیلترشکن باشه
بارین ثابتی۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۸
از شکن یا وینداسکرایب نتیجه نگرفتید؟
پالیز توفیق۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۴۱
از شکن یا وینداسکرایب نتیجه نگرفتید؟
پالیز توفیق۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۴۲
شکن و واینداسکرایب و کلی فیلترشکن دیگه امتحان کردم ، نشد.
بله سرور لوکال هست دیتابیس هم sql2019 هست بعدش گفتین این کار امکانپذیر نیست چرا؟
چون روی ایمولاتور و با کابل usb که گوشی و وصل میکنم بدون مشکل انجام میشه ولی وقتی apk میگیرم برنامه اجرا میشه ولی اطلاعات لود نمیشه
بارین ثابتی۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۴۹
صرفا حدس بود
اون قسمت از کد که IP دادید میتونید بفرستید؟
نکته دوم اینکه لپتاپ و موبایل هر دو در یک شبکه هستند؟ (مثلا به یک اینترنت متصل هستند؟)
پالیز توفیق۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۲۶
packDate داخل کد تاریخ بسته بندی هست
ببینید من با شبکه آشنام نزدیک 15 ساله برنامه نویسی میکنم قطعا موبایل و لب تاپ و سرور روی یه شبکه هستند ، ضمنا برای اجرا نیاز به اینترنت نیست
من عرض کردم روی ایمولاتور و وقتی موبایل با usb وصل هست مشکلی ندارم
بارین ثابتی۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۳۷
مطلب دیگه ای که متوجه شدم پورت توی dio عوض میشه مثلا پورت داخل کد 5000 موقع دیباگ پورت تبدیل به یه چیز دیگه ای میشه البته وقتی موبایل و با usb وصل میکنم یکی دو بار این اتفاق افتاد
بارین ثابتی۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۰۵:۳۶
کسی نی؟
کمک؟
بارین ثابتی۰۵ آذر ۱۴۰۱، ۰۵:۵۹
این مشکل برای من هم پیش اومده و برنامه نصب میشه بالا میاد ولی صفحه کلا سیاه هست