🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱۶ جهانبخت بهاور
خطا در اجرا برنامه
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۱۲ آذر ۱۴۰۱

با سلام و احترام

من کدهای مربوط به این جلسه رو طبق تدریس استاد شاهینی آماده کردم و میخواهم روی مرورگر کروم یا edge خروجی را مشاهده کنم. با خطا زیر مواجه میشم. مگر این کدها حتما باید روی ایمولیتور اجرا بشه؟؟ مگر در سمت سرور مرورگر رو پوشش نمیده؟؟

Error: DioError [DioErrorType.response]: XMLHttpRequest error.

C:/b/s/w/ir/cache/builder/src/out/host_debug/dart-sdk/lib/_internal/js_dev_runtime/private/ddc_runtime/errors.dart 266:49 throw_

packages/dio/src/dio_mixin.dart 643:7

0 0 156

Debug my code + packages

Chrome (web-javascript)

Dart

CRLF

UTF-8

Spaces: 2

Ln 27, Col 28

Info: Waiting for connection from debug service on Chrome...

Added breakpoint, line 26, file c:\\Users\\user\\Documents\\flutter projects\\second-project\\flutter_application_2\\lib\\data1.dart

  • Flutter (Chrome)
  • Flutter (Chrome) 2

سلام.

برای اجرا پروژه هایی که از Dio و امثالهم در اون استفاده شده روی وب، باید تنظیماتی سمت سرور صورت بگیره. میتونید روی نسخه موبایل یا دسکتاپ اجرا بگیرید.

پالیز توفیق ۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۰۳

سلام.

روی موبایل و دسکتاپ چطور میتونم اجرا بگیرم؟؟

جهانبخت بهاور ۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۲۷

با سلام. در مورد سوال فوق پاسخی ندادید. برای اجرا روی ایمولیتور، لپتاپم دارای RAM 16 گیگ DDR3 و پردازنده Intel(R) Core(TM) i5-3320M CPU @ 2.60GHz  2.60 GHz هستش، اما موقع اجرا خطا زیر را میدهد.

جهانبخت بهاور ۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۳۸

با سلام. در مورد سوال فوق پاسخی ندادید. برای اجرا روی ایمولیتور، لپتاپم دارای RAM 16 گیگ DDR3 و پردازنده Intel(R) Core(TM) i5-3320M CPU @ 2.60GHz  2.60 GHz هستش، اما موقع اجرا خطا زیر را میدهد.

جهانبخت بهاور ۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۳۸

سلام

عکس از ابتدای خطا بفرستید.

برای موبایل هم میتونید از شبیه ساز استفاده کنید و هم گوشی تون رو به سیستم وصل کنید. قبلش باید developer option فعال کرده باشید.

برای دسکتاپ دستور flutter doctor بزنید و با عکسی که در پیوست هست مقایسه کنید ببینید مورد سوم براتون فعال هست یا نه.

پالیز توفیق ۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۸:۱۶

با سلام. کل خطا‌ها شامل دو عکس میباشد. در بخش پیوست فقط میتوان هر بار یک عدد عکس را بارگذاری کرد. من به ترتیب ارسال میکنم

جهانبخت بهاور ۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۸:۲۱

عکس بعدی شامل زیر است

جهانبخت بهاور ۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۸:۲۱

ظاهرا ، طبق خطا، خط ۱ کدتون این ایمپورت رو دارید

 import 'dart;html';

پاکش کنید و مجددا امتحان کنید

پالیز توفیق ۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۹

با سلام و خسته نباشید

کد مربوطه رو پاک کردم اما خطا دیگه ای ظاهر شد. دو عدد عکس را به ترتیب برایتان ارسال میکنم.

جهانبخت بهاور ۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۵۸

با سلام و خسته نباشید

کد مربوطه رو پاک کردم اما خطا دیگه ای ظاهر شد. دو عدد عکس را به ترتیب برایتان ارسال میکنم.

جهانبخت بهاور ۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۵۸

عکس بعدی..

جهانبخت بهاور ۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۵۹

سلام

فیلتر شکن مناسب دارید؟ شکن هم دوستان میکن خوب جواب میده

پالیز توفیق ۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۴

با سلام. از طریق ایمولیتور امتحان کردم، با فیلترشکنهای مختلف و شکن و vpn اختصاصی سیسکو هم امتحان کردم اما خطا تصویر زیر را میدهد. شما چه فیلترشکن یا vpn ای پیشنهاد میدهید؟؟ واقعا بسیار محتاج هستیم...

جهانبخت بهاور ۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۴۰

این خطا با عکس قبلی متفاوت هست. من url رو چک کردم خروجی برگردوند. ببینید توی postman میتونید نتیجه رکوئست رو ببینید

پالیز توفیق ۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۴۷

سلام. استاد عزیز دیشب امتحان میکردم با خطا مواجه میشدم اما امروزبدون هیچ تغییری، یهو دیدم برنامه بدون هیچ خطایی اجرا و خروجی مشاهده شد. احتمالا بخاطر اختلالات اینترنت بوده...

جهانبخت بهاور ۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۴۴

سلام. خدا رو شکر رفع شده

بهترین پاسخ
پالیز توفیق ۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۴