سلام وقتی این کیج رو ایمورت میکنم این ارور رو میده
سلام وقتتون بخیر
کامند زیر رو توی ترمینال بزنید
قبل از اون یکبار وی اس کدتون رو باز و بسته کنید
go mod init
مشکل از نوشتار کدتون هستP Println رو باید با p اپرکیس بنویسید به اصطلاح کی سنسیتیو هستشالبته این خودش داستان داره ولی خب ...