🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ الیا هامون
عدم چاپ main
جامعه گولنگ ایجاد شده در ۰۳ بهمن ۱۴۰۲

در دقیقه 7 چرا وقتی تایپ رو پرینت میکنید تایپش با main. شروع میشه؟
چطوری میشه حذفش کرد

سلام،

از نام پکیج main بعنوان prefix استفاده میشود تا در فضای نام‌ها تداخلی ایجاد نشود.

دلنواز قانونی ۰۵ بهمن ۱۴۰۲، ۰۰:۴۴

 

prefix توضیح میدید چی هستش ؟
ممنون

الیا هامون ۰۶ بهمن ۱۴۰۲، ۰۹:۰۸

یعنی پیشوند.

والد رو مشخص میکنه.

دلنواز قانونی ۰۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۱۱