🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ الیا هامون
متوجه نشدم چرا برای دسترسی به استراکت مشترک دوبار Employee رو تایپ کردیم
جامعه گولنگ ایجاد شده در ۰۴ بهمن ۱۴۰۲

متوجه نشدم چرا برای دسترسی به استراکت مشترک دوبار Employee رو تایپ کردیم

سلام،

دقیقه ویدیو رو مشخص کنید؟

دلنواز قانونی ۰۵ بهمن ۱۴۰۲، ۰۰:۴۶

6:25

الیا هامون ۰۶ بهمن ۱۴۰۲، ۰۹:۱۱

به به استراکت FullTimeEmployee نگاه بندازید.

دو پراپرتی دارد.Employee و ExtraHours

حالا این هارو در دقیقه مشخص شده میخواد مقدار بده.

یعنی Employee اول کلید هست و درون این کلید(پراپرتی) یک مقداری از نوع استراکت Employee چون اگر به تعاریف نگاهی بندازیم یک استراکت همان اول بنام Employee ساخته ایم که پراپرتی‌های Id, NationalCode, FullName رو داره.

دلنواز قانونی ۰۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸