🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ الیا هامون
چرا از return استفاده نشد ؟
جامعه گولنگ ایجاد شده در ۰۸ بهمن ۱۴۰۲

درسته که اسلایس رفرنس تایپ هست ولی توی دقیقه 2:40 چرا از return  استفاده نشد ؟ مگه برای این نباید خروجی تابع رو یک اسلایس تعریف میکردیم ؟

سلام،

متوجه منظورتون نشدم، رفرنس تایپ وقتی باشه دیگر نیاز به return کردن مقداری نیست. مقدار جدید در numbers نشسته.

دلنواز قانونی ۰۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۳