🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ ساقی معارف
خروجی ویندوز
نیکزاد اشراقی حل شده توسط نیکزاد اشراقی

من برای اینکه خروجی ویندوز از اپ م بگیرم فقط ویژوال استودیو نصب کنم کافیه یا باید کانفیگ خاصی انجام بدم؟

بطور کلی کافیه. اما باید بررسی کنید که کتابخونه هایی که اضافه کردید هم از این پلتفرم پشتیبانی میکنند؟ و ایا کانفیگ خاصی دارند؟ 

بهترین پاسخ
نیکزاد اشراقی ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰