🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ پگاه مشا
سوالی درباره دوره
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

سلام وقتتون بخیر بعد از پایان دوره به عنوان برنامه نویس جونیور وارد بازار کار میشیم یا کار اموز؟

سلام. صرفا تموم شدن دوره تضمین کننده هیچ چیزی نیست. اینکه دانشجو خودش چقد دوره رو یادگرفته باشه و درک کرده باشه، چه پروژه هایی کنار دوره کار کرده باشه (حتی تمرینی)، چقد روحیه خودآموزی داشته باشه و موارد اضافه‌تر رو یادبگیره و..، موثر و کمک کننده است.

نیکزاد اشراقی ۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۴۴