من کد navigator.pop رو در onpress دکمه save گذاشتم ام صفحه add student بسته نمیشود چه کار کنم
کدتون وارد بخش catch نمیشه؟
پالیز توفیق۳۰ دی ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
چرا وارد catch میشه تمام کدها رو درست وارد کردم مطابق پروژه مشکلش چیه؟
انور چگنی۳۰ دی ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴
خط ۲۱۰ چه چیزی رو پرینت میکنه؟
مقدار غیر عددی به TextController نمیدید؟
پالیز توفیق۰۱ بهمن ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲
الان مشکل catch رو حل کردم ولی وقتی روی دکمه save کلیک میکنم به صفحه لیستها منتقل نمیشم باید یه بار دیگه برنامه رو رفرش کنم تا اطلاعات ذخیره شده رو در لیست دانش آموزا ببینم انگار navigator.pop صفحه رو نمیبنده و فقط اطلاعات رو میبره تو صفحه لیست دانش آموزا
انور چگنی۰۱ بهمن ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴
الان البته این مشکل هست :
انور چگنی۰۱ بهمن ۱۴۰۳، ۱۶:۴۰
یک بار برنامه رو بدونtry catch با اطلاعات ورودی درست اجرا کردم به این خطاها خوردم
انور چگنی۰۱ بهمن ۱۴۰۳، ۱۷:۱۲
متن تایپی دیباگ
انور چگنی۰۱ بهمن ۱۴۰۳، ۱۷:۳۲
در عکس دوم که رکوئست تون به خطا خورده، متن خطا چیه؟ status code چند برمیگرده؟
پالیز توفیق۰۲ بهمن ۱۴۰۳، ۰۶:۳۳
استاتوس کد 200 برمیگرده واطلاعات درست ارسال میشه ولی صفحه add student بسته نمیشه و باید یه بار دیگه برنامه رو رفرش کنم تا اطلاعاتی که ذخیره کردم روببینم ولی فکر کنم عدد هایی که تو بخش score وارد میکنم رو استرینگ فرض میکنه و نمیتونه به int تبدیل کنه بخاطر همین تو اون بخش میره تو catch این تصویر رو نشون میده:
انور چگنی۰۲ بهمن ۱۴۰۳، ۱۴:۳۳
هرکاری میکنم باز یه راست میره تو catch نمیدونم مشکلش چیه جالبه دوباره برنامه رو اجرا میکنم اطلاعات ذخیره شده!
انور چگنی۰۲ بهمن ۱۴۰۳، ۱۴:۴۴
با یک خطای جدید دیگه مواجه شدم
انور چگنی۰۲ بهمن ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶
خیلی عجیبه من عدد 200 رو کردم عدد 201 مشکلم کامل حل شد دلیلش چیه؟
بهترین پاسخ
انور چگنی۰۲ بهمن ۱۴۰۳، ۱۵:۱۲
دلیلش خط ۵۰ هست؛ با مقدار ۲۰۱ کدتون وارد بخش if میشده