🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ یعقوب شریفیان
مشکل اجرا شدن برنامه
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۱۸ بهمن ۱۴۰۳

من وقتی برنامه رو روی ایمولیتور اجرا می‌کنم و بعد خاموش و روشن کردن کامپیوتر دوبار برنامه رو اجرا می‌کنم با این مشکل رو به رو می‌شم:

دائم اون زیر هی این پیام آبی میاد چه جوری حلش کنم ؟ 

اینها لاگ هستند و خطا یا ارور نیستند که حلشون کنید

پریا هوشیار ۲۲ بهمن ۱۴۰۳، ۰۷:۳۳