🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ یعقوب شریفیان
مشکل لانچ شدن پروژه
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۱۲ تیر ۱۴۰۴

من جدیدا وقتی از DNS  شکن استفاده می‌کنم فیلترشکن شکن برای من فعال نمی‌شود و وقتی فلاتر را ران می‌کنم به این مشکل می‌خورم:

screenshot-654-siujoy90.png

توی سایت شکن پیغام اتصال موفقیت آمیز رو دریافت میگیرید؟

پریا هوشیار ۱۶ تیر ۱۴۰۴، ۱۳:۱۷

جدیدا به خود شکن متصل می‌شم و پیام موفقیت آمیز رو دریافت می‌کنم اما ااین مشکلی که در اسکرین شات می‌بینید حل نشده فکر می‌کردم مربوط به وی پی ان هست هوش مصنوعی هم همینو گفت اما به شکن متصل شدم بازم حل نشد می‌تونین بگین چی کار باید کنم حل بشه؟

یعقوب شریفیان ۱۶ تیر ۱۴۰۴، ۱۳:۲۲

سایت شکن این پیغام رو نوشته:
⚠️ به‌دلیل بروز اختلال در زیرساخت‌های شبکه، در حال حاضر تنها سرویس شکن حرفه‌ای امکان ارائه پایدار و بی‌وقفه را دارد. سرویس شکن رایگان با قطعی و اختلالاتی همراه است و ممکن است تجربه اتصال شما را تحت‌تأثیر قرار دهد.

 

فیلترشکن‌های مختلف و مطمئن امتحان کنید

پریا هوشیار ۱۸ تیر ۱۴۰۴، ۱۳:۰۱