یسوال داشتم کلا سینتکس کانست اونشکلیه که پرانتز باز بشه همشو تو یه پرانتز بنویسیم یا مثل ایمپورت میشه جدا جدا هم نوشت؟مثلا اینجوری باشهconst created=0
const processing =1
...
const refunded =5